سخنی از حضرت دوست....

خرید بک لینک
روی ایوون نشسته بودم و ماهی قرمزای تو حوض رو نگاه میکردم

تو هم عین همیشه دور حوض میدوییدی و شلوغ بازی در می اوردی...

نمیدونم چی شد فقط وقتی به خودم اومدم که داشتی تو اب دست و پا میزدی

نفهمیدم چطوری خودم رو انداختم تو حوض

تمام لباسهام خیس شده بود

ولی تو نبودی

جیغ اقاجون در اومدکه میگفت

خل شدی دختر

تو زمستون رفتی تو حوض

نمیدونم تا کی قرار همش جلو روم مانور بدی و تا میام بگیرمت غیب شی

لعنت به تویییی که همه جا هستی و هیچ جا نیستی

سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 284 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

تو کل شبانه روز فقط چند ساعت ارامش دارم

اونم لحظه ای که از اداره میام خونه و پسرم با یه بوسه میاد استقبالم

و بعد همسری از سر کار میاد

اون یکی دو ساعت رو واقعا حس خوبی دارم

ولی بقیه روزم واقعا با حس مزخرف دلتنگی و بغض میگذره

از این حس که من رو انقدر ناتوان میکنه متنفرم

سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: ناتوانی, نویسنده: بازدید: 325 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

نیمه شب ها که خواب بسیاری از انسانها را در اغوش میگیردو از من روی برمیگرداند دلم هوای تو را میکندتا به خوابی که مهمان چشمانم نمی شوداغوشت را نشان دهم و بی نیازی خود را از اغوشش به رخش کشم ولی چه سودتمامی اغوشها برای من ممنوع گشته اندچه اغوش سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 288 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

من نمیدونستم زلزله به این شدت بوده

فکر میکردم زلزله شدید مال سلیمانیه عراق بوده

واقعا متاسف شدم از شنیدن امار کشته شده ها و مجروحان

تسلیت واژه کوچیکی برای این دوستان و خانواده هاشون

امیدوارم هر چه سریعتر با کمک مردم بتونیم به این هموطنامون کمک کنیم تا بلکه یک کوچولو از دردهاشون رو باهاشون شریک بشیم ..

هموطن شاید دور باشیم ولی از یک ریشه ایم

داغ شما داغ ما و غم شما غم ماست..

ما را در غم خودتون شریک بدونید..

سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: هموطنان, نویسنده: بازدید: 269 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

اینکه حادثه به این مهمی تو کشورم اتفاق افتاده و من بیخبرمهمش تقصیر توتویی که تمام توجهم رو به خودت جلب کردیبه خدا انقدر درگیر شدم که اصلا حواسم به اطرافم نیستیادمه اون بار که حادثه پلاسکو اتفاق افتاد تو بهم اطلاع دادیامار و گزارش های مربوط به سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: منصفانه, نویسنده: بازدید: 324 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

میگم حالا که کار اداریمون کم شده بد نیست کاموا بخریم و بشینیم دستکش و شال ببافیم

موندم این چه کاریه یه روز مجبوری اضافه کار بمونی

ی روز حتی نیاز نیست سیستمت رو روشن کنی

نه به شوری شور

نه به این بینمکی

سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: عصبانیم, نویسنده: بازدید: 286 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

عادت کردم به شبگردی و عادتشون دادم به همراهیم

ولی تمام خیابونها را نگاهم میگرده پی دیدن تو

تمام پلاک های مشابه ماشینت را طوری نگاه میکنم

انگار از اشناهای تو هستند

خیابونهای منتهی به خیابون شما

میشه محور این شبگردیهام

و هر شب با یک بغض ازار دهنده

که منشاش شکست تو دیدار تو هست

راهی خونه میشم

و همراهام چه مظلومانه ربطش میدن به افسردگیم و

تغییرات این دوران....

سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: تکرارهای,ناامیدی, نویسنده: بازدید: 305 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

چه خوب این دروان من مصادف شده با ایام عزاداری

به خدا تو تمام مراسمات اشکم میاد

درست برای صاحب عزا اشک میریزم و ربطی به تو نداره

ولی مطمعنا این حقیقت داره که دل شکسته ها به خدا نزدیک ترند

و چقدر اروم میشم بعد از هر مراسم و هر گریه...

ارامشی از جنس پرواز

سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: دلبندشان, نویسنده: بازدید: 299 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

میگن ادم ها را دو جا میشه شناخت

یا تو سفر

یا سر سفره

من قبول ندارم

من با تو نه همسفر بودم و نه همسفره

ولی بهتر از هر کسی شناختمت

ادمها را فقط وقتی می تونی بشناسی

که بتونند راه ورودی قلبت را پیدا کنند

کسی که وارد قلبت شد

تو همه جوره تاییدش میکنی و همیشه حق رو بهش میدی

اون میشه بهترین ادم زندگیت

اصلا این ادم مگه کار بد هم میکنه

هر کاری کنه از نظرت درست

و نظر بقیه اصلا مهم نیست........

دیدی شناختمت بهترین اشتباه من

برگرد و نزن تیشه به روزگار من

سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 262 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

سخنی از حضرت دوست.... طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کفگر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرفطرف کرم ز کس نبست این دل پر امید منگر چه سخن همیبرد قصه من به هر طرفاز خم ابروی توام هیچ گشایشی نشدوه که در این خیال کج عمر عزیز شد ت سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 287 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

صفحه بندی